سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حمایت روناک یونسی از بهنوش بختیاری + عکس


 

  • حمایت روناک یونسی از بهنوش بختیاری + عکس

    روناک یونسی با انتشار عکس زیر نوشت:

    بهنوش عزیزم برات ارزوى موفقیتهاى بیشتر میکنم چرا که همین است که به مذاق برخى دوستان خوش نیامده این جملات و ادبیات نا زیبا چیزى نمى کاهد از این بزرگى

    910x3x6gdyqkof2fnps

    صفحه اجتماعی روناک یونسی

    بیوگرافی کامل روناک یونسی

    ronak-younesi-8

    نام و نام خانوادگی: روناک یونسی

    تاریخ تولد: 9 دی ماه 1359

    تحصیلات: دیپلم گرافیک فوق دیپلم عکاسی و لیسان طراحی صنعتی دانشکده هنر و معماری

    همسر: محسن میری

    روناک یونسی فرزند اول یک خانواده 6 نفره است که 3 خواهر هم دارد مادرش فرهنگی و مدیر دبیرستان دخترانه است در حال تحصیل در دانشگاه بود که به پیشنهاد یکی از دوستانش برای تست فیلم گرگ و میش قاسم جعفری می رود و بر خلاف تصورش به عنوان بازیگر اصلی انتخاب می شود.بعد از این در سریال رستگاران سیروس مقدم به ایفای نقش خجسته پرداخت و به زن احمدرضا معروف شد. بعد از آن هم در سریال های و فیلم های گوناگونی به بازی پرداخت که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم. روناک یونسی بعد از بازی در سریال سقوط آزاد با محسن میری مدل و بازیگر ایرانی آشنا شد و با هم ازدواج کردند که حاصل این ازدواج پسری هست که اسم اش مهرسام هست.

    رستوران روناک یونسی در کیش

    روناک یونسی همانند سایر بازیگران و فوتبالیست ها که برای شغل دوم به رستوران داری روی آورده اند یک رستوران ایتالیایی در کیش افتتاح کرده است و بر این عقیده است که یک بازیگر همیشه سر کار نیست و باید برای تامین درآمد شغل دیگری داشته باشد . رستوران ایتالیایی روناک یونسی در کیش اسمش کوکوبانا است و بیشتر مواقع که روناک یونسی کاری نداشته باشد به کیش می رود و به کارهای رستوران نظارت می کند. او تصمیمی به افتتاح رستورانی در تهران هم دارد ولی می گوید رستوران من زنجیره ای نیست و مسلما رستوران تهران با کیش فرق زیادی دارد. روناک یونسی در مورد آدرس رستورانش عنوان کرد که درمجتمع تجاری قرار دارد.


اولین دیدگاه را شما بگذارید عکس بازیگران ، عکس ، عکس بازیگر زن ،

 عکسهای...   


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ